—…³οο ı ĿØЦЁ УØЧ/´˝˚³οο ı Łονё pop

You Needed Me/Anne Murray

수로보니게 여인 2008. 2. 28. 01:13

 

  

  

 

You Needed Me / Anne Murray

 

I cried a tear you wiped it dry

I was confused you cleared my mind

I sold my soul you brought it back for me

And helped me up and gave me dignity

Somehow you needed me

You gave me strength to stand alone again

To face the world out on my own again

You put me high upon a pedestal

So high that I can almost see eternity

You needed me you needed me

And I can't believe it's you I can't believe it's true

I needed you And you were there and

I'll never leave

Why should I leave l'd be a fool

'cause I've finally found someone who really cares


You held my hand when it was cold

When I was lost you took me home

You gave me hope when I was at the end

And turned my lies back into truth again

You even called me friend

You gave me strength to stand alone again

To face the world out on my own again

You put me high upon a pedestal

So high that I can almost see eternity

You needed me You needed me

You needed me You needed me  

 

                       Anne Murray

        영어사전홈

       

          내가 눈물 흘리면 당신은 그 눈물을 닦아주고

            내가 혼란스러워하면 내 맘을 안정시켜 주었어요

          나 자신을 기만하더라도 날 다시 되돌려 주었고

             날 지지해주면서 내게 고귀함을 주었어요

                 어찌 되어도 당신은 날 필요로 했어요RANK1_IMG


            당신은 내가 홀로 설 수 있도록 내게 힘을 주어

          다시 나의 힘으로 세상을 맞설 수 있게 해주었고

         날 존중하며 치켜세워 주어서 영원한 사랑을

              알아차릴 수 있게 했죠 愛

         당신은 제가 필요 했어요 그게 바로 당신이라는 걸

               그게 사실인지 믿을 수가 없어요

           내가 당신을 필요로 하면 당신은 내게 와주었고 RANK1_IMG

                난 당신을 떠나지 않겠어요

           내가 왜 당신을 떠나는 바보 같은 짓을 하겠어요

         난 마침내 날 진실로 위해주는 그런 사람을 찾았으니까요 愛


                추울 때 당신은 내 손을 잡아 주었고남녀

             내가 길을 잃고 방황할 땐 날 집으로 데려다 주었어요

         내가 궁지에 몰렸을 땐 내게 희망을 불어넣어 주었죠

       그리고 내가 거짓을 말할 때도 그것을 다시 진실로 바꾸어주고

             심지어 날 친구라고 불러 주었어요 남녀

                                                                                   

                                                반복…

                     Write It Down Make It Happen